Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Przewodnik po kulinarnym Krakowie nagrodzony Srebrnym Spinaczem

Przewodnik Facebooka po Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej Kraków 2019 został nagrodzony Srebrnym Spinaczem w kategorii Custom Publishing.

Nagrodzona w konkursie publikacja została wydana przez Facebook wspólnie z Miastem Kraków. Przewodnik miejski skupiony na gastronomii, który ukazał się w lipcu tego roku, powstał przy udziale krakowskich społeczności kulinarnych działających na Facebooku. 10 000 bezpłatnych egzemplarzy trafiło do krakowskich restauracji oraz punktów InfoKraków. Dwujęzyczny przewodnik jest też dostępny online.
W XVII edycji konkursu Złote Spinacze spośród rekordowej liczby 331 zgłoszeń, przyznano 92 nominacje. W tym roku jury przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych. Nagrody zostały wręczone podczas gali, która odbyła się 6 grudnia. W kategorii Custom Publishing, w której nominowany był krakowski przewodnik, złoto otrzymała publikacja „Turn Your Public On: dzielenie się wiedzą działa!" (Publicon), a brąz "Opowiadamy Polskę światu" (MSL). "Przewodnik społeczności Facebooka po Krakowie" zrealizowała na zlecenie Facebooka agencja Hill+Knowlton Strategies Poland, autorką przewodnika jest Magdalena Wójcik, wydawnictwo zaprojektowała Pilar Rojo, a za jego wydanie, kreację oraz skład odpowiadała Fundacja Sztuk Wizualnych.
W ramach konkursu Złote Spinacze, już po raz trzeci przyznana została Nagroda Publiczności. Zwycięski projekt został wyłoniony na podstawie głosowania internautów. W tym roku nagrodzono OLX wraz z agencją 180heartbeats + Jung v Matt za projekt: "A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci".
Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe są oceniane przez liczące ponad osiemdziesiąt osób jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Magdalena Wójcik
Podmiot publikujący: Kulinarny Kraków
Data publikacji: 2019-12-07
Data aktualizacji: 2019-12-07
Powrót

Zobacz także

Znajdź